Guerrilla
Cullen and DCI Pence threaten Fallon and the black community in an attempt to find the runaway gang, Marcus, Jas and Dhari. When Marcus and Jas find a safe house to hide in, Jas does something unthinkable.
The gang moves to the countryside to train soldiers. However, being on the run puts a strain on Marcus and Jas's relationship. Meanwhile, Jas finds inspiration in a French Canadian radical.
Kent forms an unexpected alliance. Meanwhile, personal issues and infighting among the men, threaten to break the group's solidarity. Fallon and Cullen form a bond.
Marcus and Jas's relationship is tested and in response, Jas reaches out to a new ally for help. Meanwhile, Kent's actions have serious ramifications against the black community.
Infighting within the group threatens to jeopardise the final mission and split the gang. As Dahri and Marcus fight for the alpha position, Fallon colludes with the Black Power desk.