Half Pants Full Pants
Magnet King
When two convent school boys ask him to convert 10-paise coins into magnets by placing them on the railway track, Dabba dreams of becoming the Magnet King of their small town.
B D Special
A new train called B D Special arrives at the station and a rumour begins to spread that it is filled with imported chocolates. Desperate to get his share, Dabba gets caught up in an attempt to rob the train.
Dabba's father transfers him from the railway school to the convent school. To make up for causing trouble, he tries everything to save money and buy a Md Rafi cassette for his mother on her birthday.
Dabba sees blood in the bathtub. He is convinced that god is punishing him for eating non-vegetarian food and for stealing money from the temple. He tries his best to call on god and ask for forgiveness.
After watching a kung fu movie, Dabba becomes obsessed with Bruce Lee and begs his father to let him learn karate. When Subbarao refuses, Dabba takes matters into his own hands.
There's a spate of robberies in town; Subbarao's bike and Ashwini's dog get stolen; Dabba and his friends form a detective agency to catch the gang of thieves.