Halt and Catch Fire
Follows the journey of a visionary, an engineer, and a prodigy through the personal computing boom of the 1980s as they take on corporate giants.
i/o
The 1980s computing boom through the eyes of a visionary, an engineer and a prodigy as they chart the changing culture in Texas' Silicon Prairie.
Fud
After surviving a visit from IBM, Joe's team must overcome internal differences and begin the technical feat of building the new machine.
Gordon and Cameron struggle to make Joe's vision a reality while Joe and Bosworth attempt to procure capital to fund the making of the new machine.
As Cameron nears completion of the BIOS, a crisis threatens the project's future and requires all hands on deck to save the machine.
Cameron bristles under a new manager as Joe and Gordon attempt to procure a key piece of new technology for the computer.
A breakthrough by Cameron places her at odds with Gordon and leaves Joe to make a difficult decision. Hurricane Alicia spurs personal revelations.