Steve McGarret, a decorated Naval officer, returns to Hawaii to investigate his father's murder and is asked to head up an elite police task force.
The team must quickly find an abducted NSA cyber-terrorism expert before a national security breach occurs.
A successful surf company's CEO is murdered, and Kono revisits her past. Meanwhile, the team dive into the world of North Shore surfing.