He Is Psychometric
Lee An fights to prevent his expulsion from school, and finds an unexpected ally in Jae-in. Meanwhile, Eun Ji-su finds a break in the murder case.
Keeping the truth about her family hidden from her classmates, Jae-in heads to her part-time job; another victim appears in Seong-mo and Ji-su's investigation.
A mystery involving a dead woman leaves the police struggling to find answers; Jae-in attempts to help Lee An focus his abilities.