Hell Motel
A group of ten true crime obsessives are invited to the opening of the newly renovated Cold River Motel, the site of a satanic mass murder. However, soon history repeats itself when the guests get stranded and start getting knocked off one by one.
Blood Bath
Thirty years ago, a newlywed couple were murdered at the Cold River Motel in a satanic ritual. A group of true crime enthusiasts are invited to the motel's reopening, where they discover history might be repeating itself.
Night Orchid
Trapped by the raging storm and unable to call for help, the guests retreat to their rooms, uncertain who among them is the killer; two strangers seeking shelter hide their true identities from the others.
When the storm temporarily subsides, the guests attempt to leave the motel and find help; others try to figure out who the other killer might be.
The guests grow suspicious when the driver that brought them there days earlier shows up at their doorstep. His presence causes a rift between the men and women, leading to a violent outburst with devastating consequences.