Hello, My Shining Love
Dugu Ruo Nan (Joe Chen), a fierce talent manager, handles challenging stars like the temperamental Song Zi Hao (Wang Zi Rui). During a dramatic rooftop incident, she collaborates with Ji Mo (Jin Han) to save a model from her knife-wielding boyfriend. After Song Zi Hao betrays her professionally, Dugu finds herself unexpectedly sharing a house with Ji Mo, a perceptive individual who matches her intensity. As they continually attempt to outsmart each other through clever tricks and manipulations, an unexpected romantic tension begins to develop between them. Their initial fierce rivalry gradually transforms into a potential love connection, challenging their professional boundaries and personal expectations. "Hello, My Shining Love" is a 2022 Chinese drama series that was directed by Chen Ming Zhang.