Hip Hop Uncovered
The untold story of how America's streets helped shape hip-hop culture from an expression of survival and defiance into music's most dominant genre.
With hip hop becoming the world's most popular music genre, the OGs find themselves facing a dilemma: join the establishment or keep to the code of the street.