Hollywood Homicide Uncovered
This docuseries examines high-profile murder cases in which a celebrity is at the center of the crime -- either as a suspect or the victim. Each episode takes a look at a specific case, revealing key information and clues to create dramatic re-creations that help show viewers what happened. The show also gets insights from crime experts and people who have personal connections to people involved in the crime. Celebrities involved in the notable cases featured on the series include Robert Blake, O.J. Simpson, Tupac Shakur and Phil Hartman.
LA homicide investigator Richard Tomlin takes a look at the death of blonde actress Lana Clarkson, who was found dead in the home of famous music producer Phil Spector in February 2003.
Homicide detective Richard DeAnda looks at the murder of Playboy centrefold and model Dorothy Stratten. When her and her estranged husband, Paul Snider, are found dead in their LA home, a dark world of hit men and Hollywood heavyweights unfolds.