Hundred
Hayato joins the Little Garden, a school on a city-ship designed to house an entire population; on his first day, he gets a lot of attention due to his high Hundred score and ends up in a fight with the student council president.
The Invincible Queen
Hayato and Claire begin their duel, but Hayato doesn't have much experience; Claire allows him some advantages, but Hayato changes in the middle of the fight in a surprising way; events begin to unfold on a nearby island.
Hayato gets chosen for a special mission to guard the famous idol Sakura Kirishima, but a lot of events start to unfold in the shadows.
Hayato gets a small break from his bodyguard duties and chooses to spend his time off with Emilia, but the girl he promised to protect disappears from her hotel room with plans of her own.
A Savage attacks Hayato and Sakura at the Zwei Grand Canyon; the two of them use their Hundreds to try to fight back, and not soon after, their friends from the Little Garden come to help, but three Slayers with unknown intentions also appear.