Hysteria!
A troubled high school heavy metal band made up of misfits take advantage of the town's sudden interest in the occult to gain a reputation as a satanic metal band.
Hysteria
When a beloved teenager suddenly goes missing, the quiet neighbourhood of Happy Hollow is turned upside down. A local high school metal band goes from being invisible to being grist for the gossip mill.
Can I Play With Madness
Dethkrunch put in the work to host their first official cult meeting; Faith conducts her own investigation; Linda seeks to connect with anyone who could understand what she's going through.
A week before Ryan's disappearance, a budding romance forms between him and Faith, but when Tracy hears rumours of her daughter's love life, she must take drastic measures to stop her from making the same mistakes she did as a teen in 1969.