I love to learn
The PlayKids "I Love Learning" series is here to save the day! Little ones will have so much fun as they sing, dance, laugh and learn all at the same time. Each episode tackles an educational topic that helps preschoolers discover and understand the world around them, creating a strong educational foundation that will prepare them for Kindergarten!
Fireflies are amazing creatures that shine through the night and I bet you always wondered how they do that. You can find out all about their lights with Junior and Theo right now in this brand new adventure.