Ignite
Ryo Uzaki joins the Peace Law Office to become a lawyer after his father's death. But the firm’s lawyers are aggressive “hitmen” who chase lawsuits. Are they after justice or profit? A dark legal drama where the rules of lawyering are turned upside down.
The Ones Who Ignite
Uzaki begins working as a lawyer at a firm that believes in causing conflict. He approaches his target, Misaki but she is enraged by Uzaki's remarks.
Hidden Shadows
Kenjiro targets Hayato, whose rugby-playing brother attempted suicide; suspecting team bullying at a local university, Ryo infiltrates a PTA meeting.
Uzaki approaches Kazuya, the target's company president, but he stubbornly refuses to go to court; Todoroki pairs Uzaki with Takaido.
Todoroki makes a request to Kiriishi to corner Onbe, the mayor involved in covering up a bus accident.