A man wakes in the body of Liam Hamilton, the youngest son of a noble house on the brink of collapse; amid the chaos, Liam realises he finally has time to learn and practise magic.
Liam Tries Using Magic For the First Time
Liam is an office worker in another world and does not know how he got there; he takes over the body of Liam, the fifth son of a noble family that's about to lose its status; in this world, magic exists, and he can learn to wield it.
The eldest of the Hamilton brothers is beside himself over Liam's progress; he tries to accomplish great feats himself, but in the process, he makes a grave mistake.
Radon asks Liam to protect some fairies from a forest, as their wings are highly coveted; as part of the process, his magic continues to evolve.
Laim and the elves continue building their village in the Promised Land, which attracts the attention of monsters and humans alike.
Liam continues to build his nation's strength by recruiting a group of trolls and learning to recreate Radon's magic battle armour.