I'm Not a Robot
A woman becomes entangled in a strange love triangle after pretending to be a robot that looks exactly like her.
Kim Min-Kyu is allergic to human contact and puts it to the test with android AG3. During an accident, the AG3's circuits are ruined.
The lives of Ji-A, Min-Kyu, and Hong are intertwined with each other as their objectives all meet at the same point.
When Ji-A begins his training, he realises how lonely Min-Kyu is; Ji-A's identity becomes threatened.
Ji-A manages to inject Min-Kyu in time, which reveals his condition; Min-Kyu starts to see AG3 as a friend.
Min Kyu believes Ji A is a robot and decides to train her for a month. Ji A agrees to do so. However, little does she know, there are many obstacles.
Min-Kyu chooses to show Baek-Gyun what happens when he touches someone and how AG3 is important to him.