In Flight
Jo Conran's son is imprisoned for a murder he denies. A gang blackmails her into smuggling, pushing her into a world of corruption and violence to save her child's life.
After a fight outside a bar, 19-year-old Sonny Conran is arrested and charged with a murder. His mum Jo rushes to Bulgaria, but Sonny's lawyer warns Jo that the police have already made up their minds. Jo focuses on proving Sonny's innocence.
Left with no choice but to continue Cormac's international drug runs, Jo turns to her ex for help; following a close call with the police, Jo is forced to quickly secrete heroin in the airport, but it goes missing.
Dom warns Jo of Cormac's danger; Jo and Kayla visit Sonny in prison; a new witness surfaces for Sonny's appeal.
Jo and Cormac form an unexpected alliance after her betrayal; Dom uncovers the identity of Cormac's boss.
Jo finally uncovers the truth, before she and Cormac execute their escape plan. But can he really be trusted?