Incorporated
Vertical Mobility
In a corporate-controlled future, Ben Larson keeps secrets from his family and co-workers. Laura contemplates a life change and outsider Theo receives a dangerous job offer.
Downsizing
Ben scrambles to deflect suspicion after the data breach; Laura offers to help when her mother's policies evict an innocent family; Theo is forced into an important cage fight.
A rival executive offers valuable secrets, causing Ben, Elizabeth and Julian to plan a defection; Laura responds to a betrayal; Aaron and Elena meet again.
The Larsons and Elizabeth clash over life choices; Theo resists an order; Roger wants help in uncovering Ben's secrets; Aaron and Theo plan a heist.
Ben improvises when Roger closes in on the truth about Elena; Laura takes her therapy to the next level; Elizabeth pressures Ben to finish a vital project; Julian helps a friend in need.
Laura relives the harrowing events that forever changed her life and her bonds with Elizabeth and Julian; Ben and Theo consider their next move.