Informer
No Sleep Till Brooklyn
When Raza is arrested, Gabe and his new partner Holly identify him as a potential informant for London's Counter Terrorism Special Unit (CTSU) and coerce him into working for them.
The toll of Raza's double life begins to weigh heavily on him, but he finds a crucial new lead. Gabe runs into a ghost from his past and his behaviour piques Holly's interest.
CTSU mount a surveillance operation on their 'Big Shot' with Raza at its heart. Gabe visits a contact from his undercover days. Dadir drags Raza deeper into danger.
Holly's curiosity reveals the truth about Gabe?s undercover past and her probing leads to his two worlds colliding. A new lead for CTSU puts Raza directly in the line of fire.
The terrorist cell is exposed and the final tragic details surrounding the attack on Cafe 66 are revealed. The aftermath changes the lives of all those involved forever.