Inside The SS
Intoxication
Adolf Hitler creates the SS as a private army which would be loyal to him to the death and consists of the racial elite of the Third Reich.
Extermination
Hitler's soldiers are given the mission of eliminating the regime's enemies. They execute communists and Jews in the belief that they are defending Germany.