Interpol Investigates
Police find a bunker with weapons, terrorist organisation names, and files on potential kidnap victims after a repair shop explodes in Managua, Nicaragua.
In search of stolen artwork, Mireille Ballestrazzi of the French National Police tracks thieves around the world.