Into the Dirt
In a quest to explore distant lands, Kyle Jameson travels the world in search of new biking terrain; from erupting volcanoes to thunderous waterfalls, there's never a shortage of stunning visuals.
Surrounded by the desert and wildlife, Kyle Jameson and crew get some air as they explore Namibia's Moon Landscape; the sand dunes prove tough, but they refuse to be defeated by the challenge.