Invasion
Earth is visited by an alien species that threatens humanity’s existence. Events unfold in real time through the eyes of five ordinary people across the globe as they struggle to make sense of the chaos unraveling around them.
Last Day
Across the globe, strange and unexplainable events begin to unfold. A small-town sheriff senses something bigger is at play.
Mitsuki takes desperate measures, determined to uncover the truth. Caspar and Jamila discover just how dire their situation is.
Trevante fears the worst until a locator beacon gives him hope. Mitsuki finds an ally in the most unexpected place.
The president of the United States gives an urgent global address in an attempt to prepare the world for what lies ahead.
In shock from the president’s speech, Aneesha rushes back to her family only to find their safe haven—and their lives—threatened.