Italy's Invisible Cities
Alexander Armstrong and Dr Michael Scott use 3D technology to uncover aspects of ancient Italian history.
Naples
Alexander Armstrong and Dr Michael Scott explore 2500 years of untapped history in Naples, including its early Greek and Roman origins. They also look at how the volcano of Mount Vesuvius impacted the people in its region.
Innovative 3D technology is used to uncover the romantic secrets of Florence in Italy. Alexander Armstrong and Michael Scott investigate the history of the Medicis through the architecture and art left behind.