Jack The Ripper: Written In Blood
Ghastly Murder
As Whitechapel reels from three brutal murders, journalist Fred Best and his colleagues at the Star Newspaper spin a lone killer theory, ignoring evidence to sell papers. As paranoia spreads and Scotland Yard flounders, Fred and his wife Henrietta hunt for a name for their monster.