Jaguar
Haus
A woman who survived a concentration camp as a girl seeks murderous revenge on Nazis, but those who have been watching her have other plans.
The Hotel
Isabel and Lucena must cozy up to Otto and his wife, Ilse, as the team works to put their plan in motion ahead of Heim's arrival.
Just as Lucena seems to gain Bachmann's trust, the situation takes a challenging and dangerous turn; Marsé opens up to Isabel about his past.
The crew travel to Almería in an attempt to track down Otto and Ilse so that they can capture Heim; Castro reveals a personal secret.
With the military closing in, the agents put their lives at risk to get Heim out of the hospital and one of them makes a stunning confession.
While Isabel holds Heim captive, he antagonises her with stories of torture he inflicted; Isabel reflects on recent memories she made with her new friends.