N/A
Jane, a romantic student who has decided to save herself for marriage, finds her life turned upside down when she is artificially inseminated by accident.
Jane contemplates a life-changing decision and questions Petra's ability to be a mother. Meanwhile, Alba tries to stop Rogelio from seeing Jane.
Overwhelmed by wedding planning and guilt over her feelings for Rafael, Jane decides to make a confession to Michael; Petra and Rafael are faced with someone from their past.