Jesse James Austin Speed Shop
Jesse James, master fabricator and founder of West Coast Choppers goes back to his metal-shaping roots in this educational and entertaining documentary series. Lots of great choppers and hot rods to see and lots of great tips from Jesse himself. No drama, just metal and grease.
Headers
Jesse takes two bright-eyed builders under his wing and teaches them how to make one-of-a-kind headers for his 32 Ford Roadster.