Jimmy Carr's Am I The Asshole?
Jimmy Carr, GK Barry and Jamali Maddix return with more potential candidates, meeting a man who abandoned his mother on vacation and others with questionable behaviour.
Jimmy Carr, GK Barry and Jamali Maddix put petty behaviours under the microscope, including a woman who lied about her age to a partner, a mum who takes extreme measures over her daughter's mess and someone with questionable hotel buffet etiquette.