Join Us Korea
"Join Us Korea" is an engaging interactive quiz show that brings Korean culture, history, and pop culture trivia to a global audience. Hosted by singer G.Na (G.Na) and comedian Kim Sung Won (Kim Sung Won), the show allows fans worldwide to participate through their smartphones. Panelists including singer Jerry, former pro-gamer Guillaume Patry, singer Prince Mak, and actress Leah compete to answer trivia questions and accumulate points. Virtual fans can also join in by answering questions on their devices for a chance to win prizes like cosmetics, health products, and traditional Korean food. This is a 2023 South Korean entertainment quiz show designed to educate and entertain audiences about Korean culture.