Judith Lucy: Judith Lucy Vs Men
Judith Lucy is single again. Reflecting on her entire history with men, she concludes that maybe it’s time to shut up shop: ‘Whatever it is that I’m selling, a lot of straight men simply aren’t interested in buying it.’ In this show Jude recounts her full history with the opposite sex and asks the audience to determine whether she should ever date again. Should Judith hang up her vagina for good?