Jungle Book
It is the mango season and as Mowgli and Baloo are trying to reach on to some tasty mango, Baloo slips and falls into a thorn bush face first.
Mowgli imitates the animals and Bageerah, Baloo and Darzee have to tell him how he is imitating.They fail at Kaa but they succeed at Masha.