Just Tattoo Of Us
Relationships are put to the test when friends, families, and couples are asked to design tattoos for each other but that are not revealed until they've been inked.
Secrets From The Shore
Jersey Shore star Angelina tests her fiancé's trust; best friends share their dirty little secrets through the ink.
Politics That Stink
A pair of cousins attempt to trump one another with risky tattoos that goes too far; former lovers come clean with their revealing tattoo designs.
The friendship between two Jersey girls are tested when an unspoken secret gets out; a pair of drunken roommates blur the line between rude and real.
A devoted mama's boy gets a tough lesson in relationships when his girlfriend plans his tattoo; when a secret is revealed about a brother's baby mama, all hell breaks loose in the studio.
Nilsa and Aimee put their friendship to the test with some sobering tattoos; Southern sisters reach a turning point when a shocking secret is revealed.
Chicago Drag queens have their friendship tested when they get some kinky tattoos; BFFs go a step too far when their secrets are exposed in ink.