Justice League Action
Batman, Superman and Wonder Woman lead a group of superheroes, the Justice League. The heroes must battle space invaders and bizarre forces of magic as they try to defend Earth. The heroes embark on thrilling adventures.
Classic Rock
Batman saves an old man from being mugged, only to discover that he's a wizard running from demons. The wizard, however, must save Shazam from Black Adam.
Follow That Space Cab!
When Superman is attacked by Lobo while escorting Mr Mind between planets, Space Cabbie comes to his aid.
Firestorm finds the Nuclear Family, a group of robots who resemble a classic nuclear family. They plan to blow up a nuclear power plant to create a new home.
Prison escapee Grundy plans to use a magical crystal ball to raise the dead, but Batman and Swamp Thing do everything in their power to stop him.
After setting a giant gas bomb to destroy Gotham City, the Joker is abducted by Mongul and taken into space to entertain his troops.
Batman and Blue Beetle travel back in time to stop Chronos from killing Batman on his very first case.