KCON 2014
KCON 2014 brings the ultimate celebration of Korean pop culture to the Los Angeles Memorial Sports Arena on August 9-10, featuring electrifying performances by top K-pop stars and exclusive fan experiences. Attendees can enjoy meet-and-greet sessions with Korean celebrities, engaging panel discussions, and a special Viki panel exploring K-dramas' global impact on food, fashion, and fan culture. K-pop sensation Eric Nam adds star power by hosting the red carpet event. This is the largest Korean pop culture conference in North America, offering fans an immersive dive into the vibrant world of Hallyu.