Kicking & Screaming
Welcome To The Jungle
The survivalists contemplate their upcoming challenges while the novices struggle to find their feet with jungle life.
Hunger Pains, The
Kirsten suffers an allergic reaction that puts the future of her team in jeopardy. Meanwhile, rivalries are forming in the lead up to the prize challenge.
The remaining teams seek a spot in the top five. Romance blossoms between rival contestants following a challenge reward, while the end of the elimination challenge witnesses an emotional departure.
The competition continues and teams get better acquainted, revealing crucial secrets. A challenge's prize promises sweet victory, and teaches the champion team about overindulgence.