Killer USA
Jesse Matthew snatched his first victim, 21-year-old Morgan Harrington, from a campus, and five years later snatched Hannah Graham; alongside other sex attacks on young women, Matthew became the threat all parents fear.
Perhaps America's first medical serial killer, Donald Harvey claims to have murdered 87 people during his time as a hospital orderly.