Killing Sherlock With Lucy Worsley
Lucy Worsley explores the power struggle between Sherlock Holmes, the great detective who never lived, and the writer, Sir Arthur Conan Doyle.
Lucy investigates the return of Sherlock and finds that the darkness of the later stories mirrored the reality of Doyle's life. After the loss of his eldest son, he became an evangelist for spiritualism.