Knights of Mayhem
The knights compete with their leader to determine seeding for an upcoming championship in Las Vegas.
The Ultimate Jousting Championship premieres in Las Vegas leading Charlie Andrews one step closer to realizing his dream of turning jousting into the next extreme sport.