Kulipari: An Army of Frogs
In a tale of bravery and heroism, fearless frogs go to war against the sinister scorpions and spiders that have teamed up to conquer the amphibians.
Young frog Darel dreams of becoming a Kulipari warrior, while evil forces are preparing to attack Amphibilands.
Darel must rely on his training to protect himself after enemy soldiers break through the veil that protects the Amphibilands.
Darel uses his Kulipari training to find his best friend, Gee, who was captured by the evil Scorpion soldiers.
Darel wears a disguise and joins a squad of mercenaries in hopes of rescuing Gee from enemy territory, but his skills end up being tested.
Darel and Gee work together in an attempt to damage the enemy base camp. Meanwhile, Darel and Gee's loved ones prepare for war.