Is Love Sustainable?
After her mother dies, Kyoka moves in with her father, Rintaro, who begins to obsess over finding spouses for himself and his daughter.
A renewed quest for romance begins for Kyoka Sawada and her father, sparked by their discovery of a shocking document in her late mother's belongings.
While hesitant to join the marriage agency, Kyoka agrees to meet a partner through their AI-matchmaking.
Without consulting Kyoka, Rintaro lets Hayate move in with them; Kyoka can't stop thinking about the night she saw Seita walking with another woman.
Seita invites Kyoka to a gym that offers heart-pounding workout programs for couples. Their joint exercise both strengthens and strains their bond.
While organising a yoga studio event, Kyoka decides to sell some of her mother's clothes. However, an important keepsake goes missing in the process.
In a bid to help Hayate get with Kyoka, Nijiro invites her to a school camping trip, but things take an unexpected turn when Seita suddenly appears.