Landscapers
Seemingly ordinary couple Susan and Christopher Edwards find themselves the focus of a murder investigation.
Shortly after turning themselves over to the Nottinghamshire Police, Susan and Christopher are thrown into separate holding cells, where their statements are picked apart by detectives; their pasts are revealed.
Christopher opens up about his past as the couple's relationship with Susan's parents comes under the spotlight; Lancing and Wilkie have a breakthrough.
Truth and fantasy clash as Susan and Christopher Edwards face trial; meeting for the first time since their arrest, old doubts and new regrets test their love.