Law & Order Toronto: Criminal Intent
Follows an elite squad of detectives who investigate high-profile crime and corruption in metro Toronto.
The Key to the Castle
Graff and Bateman investigate the disappearance of a crypto investor when he vanishes on Lake Ontario, along with hundreds of millions of his clients' dollars.
Good Neighbours
A shooting at a condo building leads Graff and Bateman to a 20-year-old cold case that they must solve in order to catch the killer.
When a beloved art professor, Eve Kinwood, is killed, the team must use her art to find the real Eve and her killer.
A stabbing on a crowded transit walkway throws the detectives into the middle of a heated mayoral race as they investigate the murder of a local journalist.
When a murder leads Graff and Bateman to a global crime syndicate, they must weave through a complex maze of criminals and victims to find the killer.
The death of an executive at a major grocery chain sends the detectives into the cutthroat business of selling food and corporate corruption.