Leaving Neverland
Leaving Neverland explores the separate but parallel experiences of two young boys, both of whom were befriended by Michael Jackson. Through gut-wrenching interviews the film crafts a portrait of sustained abuse, exploring the complicated feelings that led both men to confront their experiences after both had a young son of his own.
An exploration of the separate but parallel experiences of two young boys, James Safechuck, at age 10, and Wade Robson, at age 7, who were both befriended by Michael Jackson.