LEGO Jurassic World
Owen and Claire team up to move three dinosaurs across the island to the location of their exhibit ahead of its grand opening.
The Secret Exhibit
Owen and Claire team up to move a trio of dinosaurs across the island in time for the grand opening of an all-new, super-secret exhibit.