A Series of Unfortunate Events
The Bad Beginning: Part One
The Baudelaire children wait for an old relative to arrive following a tragic fire.
Mr. Poe's secretary puts in some overtime; Count Olaf casts Violet and Klaus in his theatre project titled "The Marvelous Marriage."
The Baudelaires move in with their new guardian, Dr. Montgomery, who is a renowned expert in reptile behavior; his assistant, however, is alarmingly familiar.
When a dead body is discovered in the reptile room, Klaus and Violet immediately suspect Count Olaf and his evil cohorts; Sunny sees the inside of a suitcase.