Leo the Wildlife Ranger
Crab-eating Macaque
The junior rangers attempt to return a crab-eating macaque to the wild, with the assistance of Ranger Rocky.
When Leo discovers a young orangutan hanging out in his garden, the gang head to the Indonesian island of Sumatra to track down its mother.
The gang head into the jungle to return a shy pangolin to its worried mother. While there, they are confronted by a vicious tiger.
After Hero finds an egg in the garden, Leo is shocked to see a Komodo dragon hatch out of it instead of a baby bird.
After encountering a koala in Leo and Hero's garden, the gang travel to Australia to find it a good home. However, they soon find themselves set upon by a pack of wild dogs.