Lights Out
A former boxing champion struggles to find his identity and support his family after retiring.
Lights is threatened with criminal charges and is forced to make a special delivery that could have unexpected consequences.
Johnny gets himself into a life-threatening bind; Lights may have to put himself on the line to bail his brother out.
The Learys' financial situation turns more desperate and the aftershocks threaten Lights' and Theresa's marriage.
Lights prepares for his first fight in five years, while dealing with the heartbreak of being away from his family.