Like Water for Chocolate
Tita de la Garza and Pedro Múzquiz, two souls deeply in love, are unable to be together due to entrenched family customs and an imposed destiny.
Cream-Soaked French Toast
After years apart, childhood sweethearts Tita and Pedro reunite but a deeply rooted family tradition rocks their plan to marry.
As the rebels continue their rise, Tita and Pedro attempt to steal moments together under Rosaura's watchful eye.
After learning the extent of Rosaura's betrayal, Tita's fury is put on hold when she's forced to help her sister through a medical crisis.
As Rosaura struggles to bond with Roberto, Elena limits Tita's access to him; Pedro makes a drastic decision for his freedom.
As devastating news from Rosaura reaches the family, Tita finally rebels against her mother; Pedro throws himself into the battle.