Limetown
Journalist Lia Haddock attempts to solve the mystery behind the disappearance of over 300 people at a neuroscience research facility in Tennessee.
I Have Heard The Future
Journalist and true crime podcaster Lia Haddock reckons with a 15-year-old mystery: what happened to the people of Limetown.
Lia and Mark seek out more answers and a new Limetown survivor in Rake, Wyoming, but they're unprepared for what they find.
Lia finds herself in a secret bunker to interview the mysterious tycoon behind Limetown, and tries to understand its origins.