Little Dorrit
Amy Dorrit finds employment as a seamstress for the fearsome Mrs. Clenham in order to pay off her father's debt, but all is turned upside down when Mrs. Clenham's son returns from China.
Arthur strikes up a friendship with Amy as he settles back into life in England; in France, the sinister Rigaud decides to return to England.
John Chivery, sensing competition, proposes to Amy, as Arthur also sees competition in love from Henry Gowan for Pet; Cavalletto and Rigaud arrive in London.
Pancks continues his investigation with the help of John Chivery; Arthur proposes to Pet; Tattycoram leaves to work for Miss Wade; Rigaud introduces himself to Mrs. Clenham.
The Dorrit's finally leave Marshalsea, where they meet Rigaud and the Gowans; Amy continues to struggle to adapt to her new wealthy status.
Fanny and Edmund continue their liaison despite the efforts of Mrs. Merdle; Arthur meets Rigaud, returned from Venice, and uncovers his dark past.